Beantwoord

Ongeldige simkaart

• 2 augustus 2018
  • 9 reacties
  • 125 keer bekeken

Hallo Ben, ik heb een probleem; mijn mobiel geeft namelijk ineens de melding ‘ongeldige simkaart’. Ik heb meerdere vragen hierover op het forum gezien, is een nieuwe simkaart de enige oplossing?

Ik hoor graag!
Groeten van Ben
icon

Beste antwoord door Wietske 2 augustus 2018, 15:58

Oef, dat is inderdaad niet handig dat je simkaart deze melding geeft! Ik raad je aan om eerst nog te testen of het echt aan de simkaart ligt of wellicht aan de simkaartlezer van jouw telefoon. Zou je daarom de Ben simkaart eens willen testen in een andere telefoon?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Oef, dat is inderdaad niet handig dat je simkaart deze melding geeft! Ik raad je aan om eerst nog te testen of het echt aan de simkaart ligt of wellicht aan de simkaartlezer van jouw telefoon. Zou je daarom de Ben simkaart eens willen testen in een andere telefoon?
Hoi Wietske, ik moest even zoeken naar een ander mobieltje maar die geeft dezelfde ‘fout met simkaart’ en bovenin staat “ongeldige simkaart”. Enig idee?

groeten, Ben
Reputatie 5
Badge +7
Hi Ben, bedankt voor het proberen. Ik heb een nieuwe simkaart voor je op de post gedaan. Deze ligt morgen bij jouw in de brievenbus.
Ha Jill, enorm bedankt. Wij zijn alleen echt nét verhuisd (dit weekend) en ik heb mijn adres wijziging nog niet aan jullie doorgegeven. Kunnen we het nog herstellen?
Reputatie 5
Badge +7
O ja natuurlijk. Als je mij jouw postcode/huisnummer in een privébericht stuurt dan pas ik het gelijk aan.
Hallo Ben,

Ik heb precies het zelfde probleem als Ben hier boven. Mijn mobiel geeft ook opeens aan dat mijn simkaart ongeldig is! Ik heb het ook al in een ander mobiel geprobeerd en daar geeft hij het zelfde aan helaas! Is dit een veel voorkomend probleem? Zo ja, wat kan ik doen om dit de volgende keer te voorkomen?

groetjes,
Rohid
Reputatie 5
Badge +7
Hi Rohid, het is gelukkig geen veel voorkomend probleem. Het kan wel eens voorkomen dat de simkaart niet goed is of kapot is gegaan. Ik heb een nieuwe voor je op de post gedaan. Deze ligt morgen in de brievenbus.
Heyy Jill,

Hartelijk dank voor dat! ik hoop dat het niet nog een keer gebeurd!

Groeten, Rohid
Reputatie 5
Badge +7
Graag gedaan. Ik wens je een fijne dag.

Reageer