Beantwoord

Ongeldige simkaart Iphone 6s

• 18 september 2018
  • 6 reacties
  • 561 keer bekeken

Goedenavond,

Sinds gisteravond krijg ik de melding 'ongeldige simkaart 'en 'fout met simkaart'. Ik heb de simkaart er opnieuw in en uit gedaan en een update van Iphone geinstalleerd. Niets helpt. De melding blijft er.
icon

Beste antwoord door Jill 19 september 2018, 09:45

Hi Pegasus457, ai dat klinkt niet goed. Zou je de simkaart eens in een andere telefoon willen proberen? Dan kunnen we uitsluiten of het de telefoon die voor problemen zorgt of de simkaart. Ik hoor graag het resultaat van je.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Ah kijk! Dan is de simkaart kapot. Ik ga een nieuwe voor je op de post doen. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op.
Reputatie 5
Badge +7
Ah super dat het inmiddels is gelukt.
Reputatie 5
Badge +7
Hi Pegasus457, ai dat klinkt niet goed. Zou je de simkaart eens in een andere telefoon willen proberen? Dan kunnen we uitsluiten of het de telefoon die voor problemen zorgt of de simkaart. Ik hoor graag het resultaat van je.
Hi,

Dit heb ik al geprobeerd op de Iphone 8 van mijn vriend. Die krijgt dezelfde melding en zijn Sim-kaart werkt gewoon op mijn mobiel.
Ik heb zojuist de vervangende simkaart ontvangen. Echter is het niet mogelijk je vervangende simkaart te activeren. Er staan meerdere redenen waaronder 'Je een of meerdere facturen nog niet hebt betaald'.
De factuur van augustus wordt automatisch geincasseerd op 25-09. Betekent dit dat ik tot 25-09 geen gebruik kan maken van mijn simkaart??
Het is inmiddels opgelost

Reageer