Beantwoord

Pin- en PUKcode kwijt

  • 7 September 2020
  • 2 reacties
  • 725 keer bekeken

Hi. Ik heb mijn nieuwe telefoon nu een paar maandjes, en ik heb voor het eerst de batterij helemaal leeg laten lopen. Dit betekend ook dat hij voor het eerst echt uit is geweest. Bij het opstarten realiseerde ik me dat ik mijn nieuwe pincode helemaal niet meer weet, en de PUKcode is helaas ook kwijt.. De website van Ben is momenteel onbeschikbaar door onderhoud, dus ik weet niet goed waar ik nu terecht kan. Graag hulp! Hartelijk dank.

icon

Beste antwoord door Jolijn 22 September 2020, 12:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Charlotte, goed dat je even contact opneemt. Ik kijk graag met je mee, maar ik zie dat je niet bent ingelogd via jouw Ik-Ben omgeving. Kun je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekening nummer versturen? Mocht je zelf toegang hebben tot jouw Ik-Ben omgeving kan je deze informatie ook hier opzoeken.

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @CharlotteSLC,

Helaas hebben we geen reactie meer van jou ontvangen. Ik ga er daarom van uit dat dit probleem inmiddels is opgelost! Ik zal dit bericht daarom voor nu als antwoord op je vraag aangeven. Mocht je toch nog vragen hebben, staan we voor je klaar!

Reageer