Beantwoord

PUK code niet geaccepteerd

• 2 september 2018
  • 3 reacties
  • 205 keer bekeken

Situatie is als volgt:

- Pincode verkeerd ingevoerd
- PUK code geprobeerd meerdere keren, werkt helaas niet ook niet in verschillende telefoons
- Na contact met klantenservice wordt bevestigd dat PUK code toch juist is, en of ik kan bellen met een 0900 nummer op werktijden. Sorry maar de simkaart werkt niet, kan dus ook niet bellen.
- Na toch weer proberen is de SIM kaart nu helemaal geblokkeerd
- Ik heb op het forum gelezen dat dit best vaak voorkomt, echter staat er nergens een oplossing bij.

Ik wil geen nieuwe sim bestellen a 10 euro omdat Ben zijn zaakjes niet op orde heeft en geen fatsoenlijk bereikbare klantenservice. De klantenservice met een 0900 nummer slaat ook nergens op, bovendien kan ik niet eens normaal mailen en daarop antwoorden. Ik heb geen twitter, facebook of ander ongein en ben nu geforceerd om via het forum hulp te zoeken. Erg ouderwets, zo van klant zoek het maar lekker zelf uit.

Ik hoop dat iemand van Ben toch via het forum kan helpen. Al 3 weken dus een onbruikbaar abonnement waar ik wel voor betaal.

BEN ontevreden.
icon

Beste antwoord door Shanna 3 september 2018, 12:43

Hoi fadimana68, wat vervelend dat je simkaart volledig is geblokkeerd. Ik heb een nieuwe simkaart naar je toegestuurd. Vergeet deze niet te activeren zodra je hem hebt ontvangen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi fadimana68, wat vervelend dat je simkaart volledig is geblokkeerd. Ik heb een nieuwe simkaart naar je toegestuurd. Vergeet deze niet te activeren zodra je hem hebt ontvangen.
Shanna heel erg bedankt voor de snelle reactie en hulp!
Reputatie 3
Badge +2
Geen dank! Ik wens je nog een prettige dag toe 🙂

Reageer