Beantwoord

puk code van site werkt niet.

  • 4 March 2020
  • 4 reacties
  • 624 keer bekeken

Hallo,

Per ongeluk 3 keer verkeerde pin code ingevoerd.
Puk code via de site opgezocht en ingevoerd, daarna werd er om nieuwe pin code plus bevestiging gevraagd. Die ook ingevuld, waarna de melding 'verkeerde puk code ingevoerd 'kwam. Terwijl ik zeker weet dat ik precies die van de site heb gebruikt. Ik heb nu nog 5 pogingen over. Alstublieft kunt u mij helpen.

Help aub zo snel mogelijk.

(ik las ergens dat je er een 0 voor of achter kon zetten en dat dat misschien werkte, maar aangezien ik nog maar 5 pogingen heb ben ik te bang dat te doen, ook heb ik het kaartje waarop de puk code etc. staat niet meer, het enige wat ik heb is de site, echter werkt die code dus niet.)

 

icon

Beste antwoord door Romy 19 March 2020, 12:01

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ik heb helaas nog geen bericht van je mogen ontvangen. Ik hoop hiermee dat het probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat gerust een berichtje achter!

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ik zie geen privé bericht terug. Heb je de link gebruikt die mijn collega naar je verzonden heeft?

@Merve Ik heb u een bericht gestuurd

Reputatie 5
Badge +6

Hoi! Ik zie dat je bent overgestapt met het abonnement waarmee je bent ingelogd. Zou je mij in een privébericht het mobiele waar het om gaat, postcode + huisnummer en je geboortedatum kunnen doorgeven? Dan kijk ik het graag voor je na.

Reageer