pukcode

  • 9 september 2016
  • 3 reacties
  • 116 keer bekeken

hallo, mijn dochter haar telefoon is geblokkerd door een pukcode.
nu hebben wij de pukcode op gezocht op ons account bij Ben.
alleen nu accepteert hij die pukcode niet, of hij klopt niet.
wat kunnen wij nu doen

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi johanrenata, bedankt voor je bericht. Wat lastig dat het niet lukt haar toestel te ontgrendelen. Ik heb je klantenkaart nagekeken en de pukcode die je op de site ziet is wel de juiste pukcode die bij de simkaart hoort. Kan het zijn dat er al meer dan 10 keer een verkeerde code is ingevoerd?

Groetjes, Jolijn
hallo bedankt voor je reactie, maar we zijn erachter gekomen dat je daarna gelijk een nieuwe pincode kunt maken en daar hebben wij niet naar gekeken.
boven in haar telefoon bleef staan geblokkerd met pukcode en onderaan haar telefoon stond voer nieuwe pincode in.
dus het was een beetje verwarrend, maar na een kopje koffie en rustig even kijken wat er loos was zijn we erachter gekomen.
maar nogmaals bedankt voor u reactie
Reputatie 4
Badge +6
Goed om te horen dat het is opgelost! Dan wens ik jullie nog een fijn weekend toe 🙂