Sinds 21-12 een sim only abbo bij ben, ik had kpn en heb toen een nieuwe simkaart gekregen van ben. De simkaart werkte niet in mijn toestel (geen netwerk alleen nood oproepen)
ik heb een vervangende kaart gekregen en ook bij deze hetzelfde probleem.
de nieuwe simkaart in andere toestellen geprobeerd en op alle andere telefoons werkte de kaart gewoon. ik heb toen andere sims in mijn toestel gedaan en ook daar kon iik gewoon de simkaart ontgrendelen. maar zodra ik de ben simkaart weer in mijn eigen mobiel plaats dan word er niet gevraagd om de pincode om de kaart te ontgrendelen!!!!!!
telefoon geeft aan geen simkaart , maar zodra ik de simkaart eruithaal dan zegt het toestel sim verwijdert telefoon opnieuw opstarten, dus hij herkent hem blijkbaar wel maar ik kan hem niet ontgrendelen.
ik heb de telefoon tig keer uit aan, simkaart uit in enz. niks helpt en ik heb nu twee telefoons bij me, 1 zonder simkaart en de andere is een oude samsung s4 om gebeld te worden omdat daar de simkaart wel gewoon ontgrendelt kan worden.
dus iemand een idee wat te doen? ik word heen en weer geslingerd van ben naar samsung en z enz enz.
feit is dat het niet werkt en ik er ontzettend van baal dat ik 2 weken zonder telefoon zit en het nu nog steeds niet werkt...
mocht het niet opgelost worden dan neem ik elders wel een abbo omdat andere simkaarten gewoon werken ..
help please !!!!!
mvg
Peter
Beste antwoord door Angelique
Omdat dit de tweede simkaart in een hele korte tijd is die dezelfde problemen geeft maar wel werkt in een ander toestel, raad ik je toch aan contact op te nemen met de (online) winkel waar jij het abonnement hebt aangevraagd om je toestel na te laten kijken. HHopelijk kunnen zij de oorzaak van het probleem vinden!