Beantwoord

Sim Card

• 12 juli 2018
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Dankjewel voor jouw antwoord...maar jij heb niks over de 10 euro gezegd 😞
icon

Beste antwoord door Wietske 12 juli 2018, 15:58

Ik vind jouw Nederlands allereerst hartstikke duidelijk, Ricky 😃 Begrijpelijk dat je er niet blij mee bent dat je de vervangende simkaart nog niet ontvangen hebt. We hebben op dit moment een leveringsprobleem waardoor nieuwe simkaarten vertraagd aankomen. Sorry voor het ongemak! We streven er wel naar dat je de simkaart deze week nog ontvangt.
Bekijk origineel

2 reacties

Beste Ben, mijn nederlands is niet de beste, zo excuses "in advance". Ik heb een sim-card besteld op maandag, en in jouw webpage "it says" dat als ik bestel voor 13:00, dezelfde dag bij thuis is de sim-card "delivered", of na 13:00, de volgende dag. "Well", vandaag is donderdag, 13:00, en ik heb niks gekrijgt. Alleen een email twee dag geleden "apologizing for the delay". Ik begrijp, "life doesn´t always go the way we expect", maar ik denk dat het is niet "fair" dat ik moet voor deze "performance" 10 euro betalen. Wat zeg jij Ben? Denk jij als ik? Fijne dag iedereen!
Reputatie 5
Badge +12
Ik vind jouw Nederlands allereerst hartstikke duidelijk, Ricky 😃 Begrijpelijk dat je er niet blij mee bent dat je de vervangende simkaart nog niet ontvangen hebt. We hebben op dit moment een leveringsprobleem waardoor nieuwe simkaarten vertraagd aankomen. Sorry voor het ongemak! We streven er wel naar dat je de simkaart deze week nog ontvangt.
Reputatie 5
Badge +7
Hi Ricky, ik denk dat Wietske dat helemaal vergeten is. Ik ga de 10 euro voor de nieuwe simkaart voor je vergoeden. Nogmaals sorry voor het ongemak.

Reageer