Beantwoord

Sim geblokkeerd

  • 17 december 2018
  • 1 reactie
  • 86 keer bekeken

Mijn sim kaart van ben is gisteravond geblokkeerd, na het voeren van mijn puk code gaf ie steeds aan dat ik de verkeerde puk code in had gevoerd!
Terwijl ik de puk code van mijn ben overnam.
Begrijp er niks van. Maar ik moet bereikbaar zijn wat moet ik nu doe.
icon

Beste antwoord door Wietske 17 december 2018, 09:40

Hoi Kmarghich0, wat vreemd dat jouw simkaart is geblokkeerd na een foutmelding dat de pukcode niet klopte! Heb je de pukcode vaker dan 10 keer foutief ingevoerd? Want dan wordt de simkaart namelijk permanent geblokkeerd. Je kunt dan het beste een nieuwe simkaart bestellen. Dat kan hier.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Kmarghich0, wat vreemd dat jouw simkaart is geblokkeerd na een foutmelding dat de pukcode niet klopte! Heb je de pukcode vaker dan 10 keer foutief ingevoerd? Want dan wordt de simkaart namelijk permanent geblokkeerd. Je kunt dan het beste een nieuwe simkaart bestellen. Dat kan hier.

Reageer