Beantwoord

sim kaart

  • 8 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 285 keer bekeken

Mijn zoon heeft een iPhone 7 gekocht via Mobico. Na plaatsing van de simkaart uit z'n oude Samsung krijgt hij het volgende bericht te zien: sim niet geldig de simkaart die momenteel in deze iphone is geplaatst is van een aanbieder die niet wordt ondersteund onder het activerings beleid dat momenteel is toegewezen door de activeringsserver. Dit is geen hardwareprobleem met de iphone. Plaats een andere simkaart van een ondersteunde aanbieder in het apparaat of vraag UW aanbieder om de iphone te ontgrendelen. neem contact op met apple voor meer informatie. Hij zit bij Ben, maar Ben geeft aan dat dat een probleem van Mobico is. Klopt dit of hebben mensen betere tips.
icon

Beste antwoord door Merve 10 oktober 2019, 08:46

Hoi! Hoogstwaarschijnlijk zit er een simlock op het toestel. Hierdoor wordt de Ben simkaart ook niet ondersteund. De simlock kan alleen verwijderd worden bij de aanbieder waar je het toestel vandaan hebt. Vanuit Ben kunnen wij dit helaas niet doen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +4
Hoi! Hoogstwaarschijnlijk zit er een simlock op het toestel. Hierdoor wordt de Ben simkaart ook niet ondersteund. De simlock kan alleen verwijderd worden bij de aanbieder waar je het toestel vandaan hebt. Vanuit Ben kunnen wij dit helaas niet doen.

Reageer