Beantwoord

Sim-kaart deblokkeren

• 24 juli 2017
  • 3 reacties
  • 422 keer bekeken

Beste Ben

Mijn mobiel zegt SIM-krt permanent geblokkeerd.
Wat moet ik doen ik heb een paar filmpjes op YouTube bekeken maar dat werkte niet.
Ik kan wel gebruik maken van mijn telefoon via de WiFi maar niet van mijn abonnement.
De blokkade is ontstaan doordat ik de pincode verkeerd heb ingevoerd , ik heb de pukcode geprobeerd en kan wel in de telefoon maar niet terug naar het abbonement. Mijn moeder heeft vandaag 24 juli 40 minuten aan de telefoon gehangen in de wacht. Uiteindelijk om 17.15 zonder resultaat opgehangen . Hoeveel geld heeft dit gekost??
Mijn nummer is XXX
Kan de simkaart gedeblokkeerd worden?

Graag hoor ik wat mogelijk is en de kosten...
Met vriendelijke groet Rinse
icon

Beste antwoord door Angelique 31 juli 2017, 11:57

Hallo scholtanusrinse, welkom op het forum! Inmiddels zie ik dat je al contact hebt gehad met een van mijn collega's via de telefonische klantenservice waarbij jouw vraag is beantwoord. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum. Bij deze sluit ik het topic. Een fijne dag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo scholtanusrinse, welkom op het forum! Inmiddels zie ik dat je al contact hebt gehad met een van mijn collega's via de telefonische klantenservice waarbij jouw vraag is beantwoord. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum. Bij deze sluit ik het topic. Een fijne dag!
Ik heb dit dus precies hetzelfde.. maar heb nog niet gebeld omdat ik niet bellen kan.. Ik hoop dat ik nog antwoord krijg zsm.
Reputatie 5
Badge +6
Ik heb dit dus precies hetzelfde.. maar heb nog niet gebeld omdat ik niet bellen kan.. Ik hoop dat ik nog antwoord krijg zsm.

Hi Robert, ik kan me voorstellen dat je antwoord wilt! Ik ga meteen met je meekijken. Kan je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen?

Reageer