Beantwoord

SIM kaart werkt niet meer

  • 2 januari 2020
  • 7 reacties
  • 492 keer bekeken

Beste BEN,

Mijn SIM kaart is geblokkeerd op mijn Huawei Mate 20 Lite.

Een van mijn kindertjes heeft lopen spelen met de telefoon en waarschijnlijk de SIM kaart geblokkeerd met verkeerde codes. Kunnen jullie de kaart deblokkeren?

[edit: telefoonnummer verwijderd] 

laatste twee cijfers van het telefoonnummer: 94

Mijn Dank

 

Ruud

 

 

 

icon

Beste antwoord door Romy 3 januari 2020, 11:56

Hi Ruud! Goed dat je hier contact over opneemt. Je hoeft jouw telefoonnummer niet te vermelden. Wanneer je ingelogd bent met jouw Ik-Ben account kan ik al bij de gegevens. Daarnaast is dit een openbare website. Hierom heb ik jouw persoonsgegevens verwijderd. Ik zie dat je inmiddels al een simkaart hebt besteld. Is hiermee alles geregeld of heb je nog vragen voor mij? :blush:

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Fijn om te horen Ruud!

Je hebt me blij gemaakt! Thnx 

Reputatie 4
Badge +6

Hoi Ruud! Ik heb de vervangende simkaart voor je vergoed. De compensatie zullen wij verrekenen met de factuur van februari die wij in maart incasseren. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag. Voor nu wens ik je een prettige dag verder:blush:

Hi Romy,

 

Heeft even geduurd, maar ik heb de factuur nu ontvangen, en jawel hoor de € 10 van de defecte SIM kaart zijn in rekening gebracht. Zou fijn zijn als je een trouwe klant hiermee tegemoet kan komen.

Zoals gezegd heb ik inmiddels 4 abonnementen, 3 van de kids en 1 van mijn vriendin.

Nummer wat niet (meer) aan mijn account hangt is [edit: telefoonnummer verwijderd]. Die is van mijn dochter en was ooit van mij.

Ik hoor het graag.

 

Groeten

 

Ruud Vonk

 

Reputatie 5
Badge +6

Hi Ruud. Ja, dat kan ik me voorstellen. Kun je contact met me opnemen zodra de factuur is verschenen met de simkaart kosten? Dan kijk ik even wat ik voor je kan betekenen! Voor nu een fijn weekend :blush:

Jammer alleen dat BEN mij de kaart niet kosteloos toestuurt. Ondanks dat ik 4 abonnementen in mijn gezin bij jullie heb lopen en hetgeen gebeurt is met de kaart echt onwetendheid van de kids is geweest.

Reputatie 5
Badge +6

Hi Ruud! Goed dat je hier contact over opneemt. Je hoeft jouw telefoonnummer niet te vermelden. Wanneer je ingelogd bent met jouw Ik-Ben account kan ik al bij de gegevens. Daarnaast is dit een openbare website. Hierom heb ik jouw persoonsgegevens verwijderd. Ik zie dat je inmiddels al een simkaart hebt besteld. Is hiermee alles geregeld of heb je nog vragen voor mij? :blush:

Reageer