Beantwoord

Sim kaart word niet herkend

• 8 juli 2017
  • 2 reacties
  • 1579 keer bekeken

Vanochtend werd ik wakker om naar mijn werk te gaan. Mijn simkaart werkte perfect kon bellen en data gebruiken. Nadat ik klaar was met werken keek ik op mijn telefoon en zag dat de sim kaart niet gelezen werd. Op jet vergrendel scherm stond: Geen simkaart. Ik heb mijn telefoon niet gevallen en niet gebruikt in de tijd dat hij het niet meer deed. Is dit een storing? Andere simkaarten werken ook niet in mijn telefoon. Heb de simkaart meerdere malen eruit en eriuit gehaald schoongemaakt en in het gaatje waar de simkaart in gaat van mijn samsung galaxy s6 geblazen om stof eruit te krijgen en nog steeds werkt geen simkaart. Iemand een oplossing? Graag zo snel mogelijk reactie.
Maxim Ceelen
icon

Beste antwoord door Snoeshaantje 10 juli 2017, 09:33

Meerdere simkaarten worden niet herkend, wordt jouw simkaart wel herkent in een andere telefoon. Dan zit het probleem in je telefoon. Ik raad reparatie aan.

-
Groentjuh
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Meerdere simkaarten worden niet herkend, wordt jouw simkaart wel herkent in een andere telefoon. Dan zit het probleem in je telefoon. Ik raad reparatie aan.

-
Groentjuh
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen, Marion! Wat ontzettend balen dat jouw toestel oppeens geen simkaarten meer kan lezen. Wat Groentjuh zegt klopt als een bus! Je geeft aan dat meerdere simkaarten niet meer gelezen wordt door je toestel, dit betekend dat het probleem door je toestel wordt veroorzaakt. Dit is niet iets wat we op afstand voor je kunnen oplossen.

Als er aan je toestel geen spraken is van val-, stoot of waterschade kun je aanspraak maken op je fabrieks garantie en kan dit defect kosteloos verholpen worden. Omdat jouw toestel niet door Ben maar door Belsimpel is geleverd verloopt je garantie via hun. Je kunt ook aanspraak maken via de fabrikant, Samsung, zelf.