Beantwoord

SIM-krt permanent geblokkeerd

• 9 maart 2019
  • 1 reactie
  • 309 keer bekeken

“Hallo Ben, Vorige week tijdens onze vakantie in Frankrijk kreeg mijn zoon de melding "Ongeldige SIM-kaart. SIM-krt permanent geblokkeerd". Zes dagen daarvoor heb ik zijn abonnement vernieuwd, mogelijk houdt dat verband met deze blokkade? In ieder geval hoor ik graag hoe zijn telefoonnummer weer bruikbaar wordt.”

Ik heb dit onderwerp via FB contact proberen op te lossen, maar daar krijg ik te horen dat ik een nieuwe Sim kaart moet kopen. Dit omdat ik te vaak een PUK code zou hebben ingevoerd. Maar ik heb niks met de huidige kaart gedaan. Hij is bij het aanzetten van de telefoon geblokkeerd.

Het kan toch niet zo zijn dat Ben niet bereid is om een trouwe klant (3 contracten gedurende meerdere jaren) tegemoet te komen om een technisch probleem op te lossen, waar die klant zelf niet de veroorzaker van is?

PS: ik heb al eerder een nieuwe Sim kaart moeten kopen voor een nieuw telefoontoestel. Dit omdat de eerste Sim nog geen nano Sim was. Dus kun je nagaan hoe lang mijn contract al loopt.
icon

Beste antwoord door Merve 13 maart 2019, 14:11

Hoi McSpool,

Wat naar dat je op vakantie geen gebruik hebt kunnen maken van de simkaart. Ik kan me voorstellen dat dit niet te doen is. Ik heb meteen een en ander voor je uitgezocht. Echter zie ik in mijn systeem geen bijzonderheden waardoor de simkaart geblokkeerd zou moeten zijn. Ik zie dat je ook al een nieuwe simkaart hebt aangevraagd. De kosten voor de simkaart zal ik in ieder geval voor je vergoeden omdat je al zo lang klant bij mij bent😊 Mocht je nog steeds problemen ervaren met de simkaart hoor ik dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi McSpool,

Wat naar dat je op vakantie geen gebruik hebt kunnen maken van de simkaart. Ik kan me voorstellen dat dit niet te doen is. Ik heb meteen een en ander voor je uitgezocht. Echter zie ik in mijn systeem geen bijzonderheden waardoor de simkaart geblokkeerd zou moeten zijn. Ik zie dat je ook al een nieuwe simkaart hebt aangevraagd. De kosten voor de simkaart zal ik in ieder geval voor je vergoeden omdat je al zo lang klant bij mij bent😊 Mocht je nog steeds problemen ervaren met de simkaart hoor ik dat graag van je!

Reageer