Beantwoord

Sim niet geregigstreerd.. ?

  • 25 August 2020
  • 2 reacties
  • 582 keer bekeken

Hallo,

Na wat gedoe met een totaal niet werkende simkaart heb ik een nieuwe ontvangen.

Het goede nieuws is dat deze wel werkt, dus de telefoon herkent het kaartje nu wel, maar helaas krijg ik steeds de melding “sim 2 niet geregistreerd”.

Op de service pagina van Ben zie ik ook 2 opvallende dingen: 1 is het feit dat de status van mijn bestelling nooit is afgerond.

2 is dat als ik de simkaart wil registreren dat ik de melding krijg “Helaas! Op dit moment is het niet mogelijk je vervangende simkaart te activeren”

Ik ben nieuw bij Ben dus ik heb geen blokkades of betaalachterstanden of iets dergelijks. Ik heb de topics bekeken die hier ook over gaan, en de bijbehorende tips geprobeerd.. helaas.

Het is me een raadsel, maar ik heb het gevoel dat er iets misgaat met het activeren van de simkaart vanuit Ben’s kant? 

Ik kijk uit naar een oplossing!

Groeten,

icon

Beste antwoord door Jolijn 7 September 2020, 15:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

2 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Bobby7777!

Ik help je graag verder met je nieuwe abonnement en je nieuwe simkaart. Zou je mij hiervoor via een privébericht je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dan duik ik hier verder in!

Reputatie 3
Badge +7

Hoi! Inmiddels heb ik de nieuwe simkaart voor je kunnen activeren. Ik zal daarom dit topic afsluiten!