Sim Only simkaart nog niet ontvangen

• 10 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

Ik heb afgelopen maandag (8-10-2016) een Sim Only abonnement van Ben besteld. Er werd mij verteld dat zodra mijn bestelling (de simkaart van het bijhorende abonnement) bij mij thuis was bezorgd, dat het nummerbehoud zou worden aangevraagd en dat pas dan mijn simkaart zou worden geactiveerd en mijn abonnement in zou gaan.
Echter heb ik te horen gekregen dat mijn abonnement en nummerbehoud morgen (11-8-2016) in gaat terwijl ik nog geen simkaart van Ben heb ontvangen. Ik ben vanaf dan dus ook niet meer bereikbaar via mijn oude simkaart.
Op de site staat wel dat ik de simkaart heb ontvangen, terwijl dit zeker niet het geval is.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hoi Jolijn,

Het is mogelijk dat de simkaart morgen nog binnen komt. Dit is weleens vaker het geval op de dag van de overzetting.
Mocht je morgen nog niks ontvangen hebben dan kan je daar het beste wel contact over opnemen.
Hoi Jeroen,

Bedankt voor je vlotte reactie. Ik zal dan nog even afwachten tot morgen. Ik zal morgen wel even laten weten of ik hem heb ontvangen of niet.

Groetjes
Reputatie 3
Badge +1
Helemaal goed, Jolijn.
Fijne avond. 😉
Beste Jeroen,

Bij dezen wil ik laten weten dat ik zojuist mijn simkaart heb ontvangen. Hij is inmiddels geactiveerd en het nummerbehoud is ook helemaal goed gegaan.

Hartelijk bedankt voor je snelle reactie van gisteravond.

Fijne dag!
Reputatie 3
Badge +1
Goed om te horen, Jolijn.
Graag gedaan en jij ook een hele fijne dag verder. 😉