Beantwoord

SIM PROBLEEM

  • 2 August 2021
  • 8 reacties
  • 84 keer bekeken

SPOED

 

Geachte Ben,

 

Ik krijg de melding - geen Sim - terwijl de sim gewoon geplaatst is.

 

Alleen een noodoproep zou ik kunnen doen.

 

Kan ook geen smsjes ontvangen, bellen ook niet.

 

Diverse malen aan en uit gedaan, sim eruit gehaald en  weer terug heeft ook niet geholpen.

 

Graag met spoed hulp!

icon

Beste antwoord door Claude 5 August 2021, 12:33

Bekijk origineel

8 reacties

Hallo Jolijn,

 

Hij doet het tot zover, dank!

 

Met vriendelijke groet

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Claude,

Dank je wel voor het sturen van je gegevens. Ik heb deze nagekeken en ik zie dat de simkaart die de winkel heeft besteld op dezelfde dag al is geactiveerd. Deze zou dus al moeten werken. Als dit nog niet zo is, zou je dan de telefoon even willen herstarten? Ik hoor graag van je!

Dag Jolijn, zojuist een prive bericht verstuurd.

 

Dank en vriendelijke groet,

 

Claude

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Claude,

Dank je wel voor je reactie. Ik help je ook graag verder met de aanvraag van een nieuwe simkaart. Zou je mij hiervoor een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Je kunt dit sturen naar dit account. Ik hoor graag van je!

ps heb een duo sim...andere sim plaatsen in de telefoon werkt gewoon

dank voor je reactie overigens Jolijn.

Dag Jolijn, was inmiddels naar de Media Markt gegaan. Die hebben een Simswap voorgesteld. Heb daarvoor een nieuwe sim gekregen. Na een aantal stappen te hebben doorlopen, krijg ik via de Ben website het bericht dat ik geen sim swap kan doen.

 

Chatten is niet mogelijk met klantenservice. Heb een mail verstuurd via het klantencontact formulier. Dien je tot 3 dagen te wachten op antwoord. Het schiet zo niet op.

 

Hoop dat Ben begrijpt dat ik niet blij ben met de gang van zaken.

 

 

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Claude,

Ik raad je aan om te kijken of de problemen worden veroorzaakt door de simkaart of door de telefoon. Dit test je door de simkaart in een ander toestel te plaatsen, om te kijken of je dan dezelfde problemen ervaart. Ik hoor graag van je wat hieruit komt!

Reageer