Beantwoord

simkaart

  • 22 juni 2018
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Omdat de simkaart van mijn zoon defect was heb ik bij Ben een nieuwe simkaart gevraagd. Na 3 werkdagen heb ik deze ontvangen en de stappen gevolgd in de instructielijst.
Bij "activeren simkaart" in mijn ben is een acitivatiecode verstuurt naar mijn gmail account. Echter, deze mail is nooit aangekomen en nu zegt mijn ben dat activeren simkaart niet meer mogelijk is.
Wat is er hier mis gegaan en wat kan ik nu nog doen?
icon

Beste antwoord door Wietske 28 juni 2018, 12:35

Hier het zelfde probleem! Me oude lijkt actief. Graag zsm antwoord..



Ook bij jou zie ik dat de vervangende simkaart inmiddels actief is en dat de blokkade op de simkaart vandaag verwijderd is. Mocht je toch nog problemen ervaren, laat het dan even weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi J.roelsma, ik zie dat de nieuwe simkaart inmiddels actief is. Werkt deze nog steeds niet?
Hier het zelfde probleem! Me oude lijkt actief. Graag zsm antwoord..
Reputatie 5
Badge +12
Hier het zelfde probleem! Me oude lijkt actief. Graag zsm antwoord..

Ook bij jou zie ik dat de vervangende simkaart inmiddels actief is en dat de blokkade op de simkaart vandaag verwijderd is. Mocht je toch nog problemen ervaren, laat het dan even weten!

Reageer