Beantwoord

Simkaart

• 8 december 2018
  • 1 reactie
  • 87 keer bekeken

Ik had opeens bij mijn telefoon dat ik niet meer kon bellen en 4G kon gebruiken. Ik heb de simkaart er opnieuw in gedaan maar dat werkte niet ik heb ook mijn telefoon opnieuw opgestart dat werkte ook niet. Als ik mijn telefoon opnieuw opstart moet er staan Sim ontgrendelen maar dat krijg ik ook niet. Links boven bij mijn IPhone staat er een gevaarsteken met een uitroepteken in een driehoek en daarachter dan geen service. Ligt dit aan mijn telefoon of simkaart. En hoe los ik dit op.
icon

Beste antwoord door Shanna 10 december 2018, 11:04

Hoi Lien, wat onhandig dat je simkaart niet meer goed werkt. Om zeker te weten of dit aan je toestel of simkaart ligt, wil ik je vragen een kruistest uit te voeren. Dit is je simkaart in een ander toestel stoppen. Laat je mij weten of je simkaart wel werkt in een ander toestel? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Lien, wat onhandig dat je simkaart niet meer goed werkt. Om zeker te weten of dit aan je toestel of simkaart ligt, wil ik je vragen een kruistest uit te voeren. Dit is je simkaart in een ander toestel stoppen. Laat je mij weten of je simkaart wel werkt in een ander toestel? 🙂

Reageer