Simkaart aanvragen via IkBen lukt niet

• 8 januari 2018
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Helaas is het niet mogelijk om via mijn account een simkaart aan te vragen. Ik krijg een melding dat ik het via de klantenservice moet proberen. Alleen dan kom ik voor hogere kosten te staan.. Hoe werkt dit? En hoelang duurt het voordat ik mijn nieuwe simkaart thuis heb?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen hvisscher_86! Wat onwijs balen dat het niet lukt om via IkBen een nieuwe simkaart aan te vragen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik help je hier graag mee verder. Zou jij misschien een screenshot of foto kunnen sturen van de foutmelding die jij te zien krijgt op IkBen? Dan kan ik dit intern doorzetten.

Ook wil ik graag weten wat de reden is dat jij een vervangende simkaart nodig hebt, dan doe ik heb vandaag nog voor je op de post en heb je deze binnen 2 tot 4 dagen in huis. Dat is afhankelijk van hoe hard de postbode loopt 😉 Uiteraard zullen wij geen extra kosten in rekening brengen in dit geval, jij kunt er immers niks aan doen dat het niet mogelijk is om via IkBen de simkaart te bestellen. Jij zult enkel €10 hoeven te betalen voor de kaart!

Reageer