Beantwoord

Simkaart activatie

  • 13 maart 2018
  • 1 reactie
  • 91 keer bekeken

Beste Ben,

Vorige week vrijdag heb ik mijn nieuwe telefoon + nieuwe simkaart ontvangen. Deze moest enkel nog geactiveerd worden. Dit heb ik aangevraagd. Nu wacht ik al sinds vrijdag op dat deze simkaart (nano-simkaart) geactiveerd wordt. Kunt u mij helpen zodat ik mijn nieuwe telefoon kan gebruiken?

Met vriendelijke groet,

Suzanne
icon

Beste antwoord door Rox 13 maart 2018, 10:46

Hoi Suzanne! Wat supertof om te lezen dat jij je Ben abonnement hebt verlengd en gezellig bij ons blijft 😃 Ik kan me goed voorstellen dat jij niet kunt wachten om met je nieuwe telefoon aan de slag te gaan! Ik zie dat jouw simkaart zo'n 20 minuten geleden is geactiveerd.



Heel veel plezier met jouw nieuwe Ben abonnement!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Suzanne! Wat supertof om te lezen dat jij je Ben abonnement hebt verlengd en gezellig bij ons blijft 😃 Ik kan me goed voorstellen dat jij niet kunt wachten om met je nieuwe telefoon aan de slag te gaan! Ik zie dat jouw simkaart zo'n 20 minuten geleden is geactiveerd.

Heel veel plezier met jouw nieuwe Ben abonnement!

Reageer