Beantwoord

Simkaart activatie

  • 5 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 77 keer bekeken

Ik heb mijn simkaart geprobeerd te activeren en de site gaf aan dat ik een mail zou krijgen wanneer de activatie in zou gaan. Vervolgens kreeg ik een foutmelding maar ik kan me niet vinden in de mogelijkheden die het probleem zouden kunnen veroorzaken. Het is een vervangende simkaart omdat ik een nano simkaart nodig had. Wat moet ik nu doen?
Groet, Corina
icon

Beste antwoord door Jill 8 oktober 2018, 09:29

Hi Corina, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat de simkaart inmiddels actief is. Als hij nog niet werkt dan wil ik je vragen om jouw telefoon opnieuw op te starten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Corina, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat de simkaart inmiddels actief is. Als hij nog niet werkt dan wil ik je vragen om jouw telefoon opnieuw op te starten.

Reageer