Beantwoord

Simkaart activatie/nummerbehoud

• 10 juli 2018
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik heb een aantal dagen geleden een abbonoment afgesloten bij jullie. Nu is mijn simkaart nog steeds niet geactiveerd en weet ik niet of de nummerbehoud aanvraag is doorgekomen. Is er een manier om hier achter te komen?

mvg,
Said
icon

Beste antwoord door Wietske 10 juli 2018, 16:31

Wat ontzettend leuk dat wij jouw nieuwe provider mogen zijn Said! 😃 Over de status van jouw nummerbehoud word je per e-mail geïnformeerd. Jouw simkaart wordt in principe actief wanneer het nummer naar ons is overgezet. Mocht je willen dat ik voor je nakijk hoe het er nu voor staat dan doe ik dat natuurlijk graag. Je mag mij hiervoor dan een privébericht sturen via dit account met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat ontzettend leuk dat wij jouw nieuwe provider mogen zijn Said! 😃 Over de status van jouw nummerbehoud word je per e-mail geïnformeerd. Jouw simkaart wordt in principe actief wanneer het nummer naar ons is overgezet. Mocht je willen dat ik voor je nakijk hoe het er nu voor staat dan doe ik dat natuurlijk graag. Je mag mij hiervoor dan een privébericht sturen via dit account met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer.
Reputatie 5
Badge +7
Bedankt voor het sturen van je gegevens, Said. Ik zie dat de bestelling bij ons is binnen gekomen met een verzoek tot nummerbehoud. Alleen wachten wij nog op een seintje van Mobiel.nl om het abonnement te laten starten. Kun je met hun opnemen zodat het abonnement doorgezet kan worden?

Reageer