Simkaart activeren

• 24 december 2017
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

Goedemorgen Ben, ik heb woensdag een nieuwe simkaart ontvangen, maar op de site is het nog steeds niet mogelijk om deze te activeren. Vrijdag na het werk heb ik geprobeerd jullie te bellen, maar jullie zijn woensdag pas weer bereikbaar. Nieuwe simkaart is uiteraard niet voor niets aangevraagd, ik heb hem nodig! Wie kan dit snel voor mij oplossen???

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Claudia, flink balen dat het op de website niet lukte om de simkaart te activeren! Zou je mij kunnen vertellen welke (fout) melding je kreeg op de website? Door de feestdagen hadden wij aangepaste openingstijden. Om deze reden was het voor mij niet eerder mogelijk om jouw topic te beantwoorden.

Zou je mij het volledige simkaartnummer (ICC) willen toesturen? Dan zorg ik ervoor dat de simkaart zo snel mogelijk gebruikt kan gaan worden.
Hello!
I made a contract on the 24th already but still did not get my simcard activated. Could you please, help me with that?
Reputatie 6
Badge +8
Hello!
I made a contract on the 24th already but still did not get my simcard activated. Could you please, help me with that?

Hi Sano262, of course I can help you with that! Did you receive an ordernumber that starts with 33... so I can take a look in my system?

Reageer