Beantwoord

Simkaart activeren

• 2 januari 2018
  • 5 reacties
  • 174 keer bekeken

Deze mededeling "Op dit moment is deze functie helaas niet beschikbaar via je persoonlijke Ik Ben Pagina." krijg ik nu al 4 dagen te zien;
na diefstel van mijn phone met simkaart, heb ik de instructies via BEN.NL opgevolgd.
Dus sim geblokkeerd, en een nieuwe vervangende sim aangevraagd.
Nieuwe kaart ontvangen, en ook weer die instructies opgevolgd.
Maar al 4 dagen deze mededeling: dat schiet niet op zo. Wie kan mij helpen (iig NIET de klantenservice, want die werken alleen op tijden als ik zelf ook aan het werk ben, en door de aard van mijn werkzaamheden kan ik dan zelf dus niet bellen.
Help!!!!
icon

Beste antwoord door Angelique 4 januari 2018, 09:02

Bedankt voor het sturen van het simkaartnummer, Jan. De simkaart heb ik zojuist voor je geactiveerd. Het enige wat jij nog even hoeft te doen is je toestel herstarten met de nieuwe simkaart zodat de nieuwe simkaart verbinding kan maken met het netwerk. Laat je het weten als het is gelukt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi j.leij25, heel erg bedankt voor het doorgeven van de melding die jij krijgt op Ik Ben als je de simkaart wilt activeren. Intern zal ik deze melding doorzetten. In de tussentijd help ik jou graag verder met het activeren van de vervangende simkaart. Zou je mij kunnen voorzien van het volledige simkaartnummer (ICC) die op de vervangende simkaart staat? Alvast bedankt!
Dag Angelique
sim nr is : [edit]

hoor graag.
MVG Jan.
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor het sturen van het simkaartnummer, Jan. De simkaart heb ik zojuist voor je geactiveerd. Het enige wat jij nog even hoeft te doen is je toestel herstarten met de nieuwe simkaart zodat de nieuwe simkaart verbinding kan maken met het netwerk. Laat je het weten als het is gelukt?
Beste Angelique
Dankjewel voor je hulp.
alles werkt nu.

Ik heb uiteraard wel een verbetertip:
1: gezien het forse aantal gebruikers die ik op het forum het kunnen vinden, die allemaal met dezelfde problemen te maken kregen, zal BEN toch hopelijk wel inzien dat er iets niet goed gaan in de online service. Doe daar dan wat aan , is mijn advies.
2e puntje:
.....is dat de online navigatie niet erg gebruiksvriendelijk is. Je zoekt je het schompes, om bij de juiste info te komen.
En ten 3e:
Een "KLANTENSERVICE" die alleen telefonisch bereikbaar is op kantooruren?
Neem me niet kwalijk, dat is in deze 24/7 maatschappij echt niet meer van deze tijd.
Als je dan echt niet wil investeren in een telefonische helpdesk, doe dan op zijn minst een 24-uur life-chatservice.

Enfin: doe ermee wat je goeddunkt, ik bedoel het als verbeter tip.
Voor mij iig een reden om bij een volgend 06 abo eens goed te kijken hoe andere telecom aanbieders hier mee om gaan.

met vriendelijke groet
Jan v/d Leij
Reputatie 6
Badge +8
Erg fijn om te lezen dat het is gelukt met de simkaart! Heel erg bedankt voor je feedback en het meedenken in hoe de service beter kan volgens jou. Deze informatie zal ik doorzetten! Voor nu wil ik je alvast een heel fijn weekend toewensen.

Reageer