Beantwoord

Simkaart activeren

  • 12 mei 2018
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

Van de week een nieuwe simkaart ontvangen, maar deze deed het niet. Ik heb de klantenservice gebeld en deze meldde dat ze het account zouden activeren en dat we dan zouden kunnen gaan bellen. Echter dit kan nog steeds niet en kan ik dus niets met de simkaart !!
icon

Beste antwoord door Johrick 13 mei 2018, 20:01

Hi P.vijselaar,

Heb jij het topic van Jolijn al bekeken? Daarin legt ze jou uit hoe je jouw simkaart kan activeren! 😉

Topic van Jolijn: https://community.ben.nl/simkaart-80/hoe-activeer-je-een-vervangende-simkaart-3680

Ik hoop dat het gaat lukken, laat je het weten of het gelukt is? #benervoorjou
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hi P.vijselaar,

Heb jij het topic van Jolijn al bekeken? Daarin legt ze jou uit hoe je jouw simkaart kan activeren! 😉

Topic van Jolijn: https://community.ben.nl/simkaart-80/hoe-activeer-je-een-vervangende-simkaart-3680

Ik hoop dat het gaat lukken, laat je het weten of het gelukt is? #benervoorjou
Hi,

Ik heb het zelfde probleem ondervonden bij een nieuwe sim. De nieuwe sim kon geen verbinding maken met het netwerk. Het gaat niet om een vervangende sim!

Ik heb met jullie klantenservice gesproken. Ik ben diep teleurgesteld in de service! Ik was 57 min aan de lijn en mijn probleem is nog steeds niet opgelost!

Na 15 minuten gewacht te hebben, kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon. Iemand dus die mij zou moeten helpen met mijn inactieve sim probleem. Het nam heel lang voordat ze door had dat het om een nieuwe sim ging die ik al 2 weken probeer te activeren. Ze probeerde wat aan te doen en gaf aan dat ik moest wachten aan de lijn, terwijl ze discussieerde erover met haar collega. Uiteindelijk wilde ze het probleem oplossen door een nieuwe simkaart op te sturen. Ik gaf aan dat ik de sim niet meer nodig heb aangezien de service zo moeizaam gaat. Ik gaf ook aan dat ik graag vergoed wil worden voor mijn ongebruikte abonnement. Ze verbond me door met de opzeg afdeling.
Na nogmaals 10-15 min wachten kreeg ik iemand aan de telefoon aan wie ik het heel verhaal opnieuw moest gaan uitleggen en moest overhalen dat ik het abonnement niet wil. Uiteindelijk heeft ze gezegd akkoord te gaan en mijn opzegging met vergoeding in orde te maken. Ze gaf aan dat ik aan de lijn moest wachten terwijl ze dat deed.

Na 10 min krijg ik de eerste persoon weer aan de lijn die mij vroeg of ik geholpen kan worden. Alsof ik opnieuw had gebeld naar de klantenservice. Ik legde haar uit dat ik dezelfde persoon was en maakte haar kenbaar dat ik de klantenservice zeer slecht vind. Ze plaatste me vervolgens weer op de wachtlijn....heel geïrriteerd heb ik de telefoon opgehangen na 57 minuten. Totale verspilling van mijn tijd en geduld!
Reputatie 5
Badge +12
Hi,

Ik heb het zelfde probleem ondervonden bij een nieuwe sim. De nieuwe sim kon geen verbinding maken met het netwerk. Het gaat niet om een vervangende sim!

Ik heb met jullie klantenservice gesproken. Ik ben diep teleurgesteld in de service! Ik was 57 min aan de lijn en mijn probleem is nog steeds niet opgelost!

Na 15 minuten gewacht te hebben, kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon. Iemand dus die mij zou moeten helpen met mijn inactieve sim probleem. Het nam heel lang voordat ze door had dat het om een nieuwe sim ging die ik al 2 weken probeer te activeren. Ze probeerde wat aan te doen en gaf aan dat ik moest wachten aan de lijn, terwijl ze discussieerde erover met haar collega. Uiteindelijk wilde ze het probleem oplossen door een nieuwe simkaart op te sturen. Ik gaf aan dat ik de sim niet meer nodig heb aangezien de service zo moeizaam gaat. Ik gaf ook aan dat ik graag vergoed wil worden voor mijn ongebruikte abonnement. Ze verbond me door met de opzeg afdeling.
Na nogmaals 10-15 min wachten kreeg ik iemand aan de telefoon aan wie ik het heel verhaal opnieuw moest gaan uitleggen en moest overhalen dat ik het abonnement niet wil. Uiteindelijk heeft ze gezegd akkoord te gaan en mijn opzegging met vergoeding in orde te maken. Ze gaf aan dat ik aan de lijn moest wachten terwijl ze dat deed.

Na 10 min krijg ik de eerste persoon weer aan de lijn die mij vroeg of ik geholpen kan worden. Alsof ik opnieuw had gebeld naar de klantenservice. Ik legde haar uit dat ik dezelfde persoon was en maakte haar kenbaar dat ik de klantenservice zeer slecht vind. Ze plaatste me vervolgens weer op de wachtlijn....heel geïrriteerd heb ik de telefoon opgehangen na 57 minuten. Totale verspilling van mijn tijd en geduld!


Hoi Surajkm,

Dat klinkt niet zoals het contact met onze klantenservice zou moeten verlopen 😞 Jouw verzoek had in principe heel snel opgelost kunnen worden en het is jammer dit dit niet gebeurd is waardoor je uiteindelijk besloten hebt om jouw abonnement bij ons op te zeggen. Ik neem dit dan ook uiterst serieus en heb dit intern doorgezet.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega via Facebook Messenger en dat je daar verder bent geholpen. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag.

Reageer