Beantwoord

Simkaart activeren

• 5 juli 2018
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Hallo ik heb een abbonement afgesloten bij Ben alleen ik kan mijn sim kaart niet activeren. Ik had aangegeven om mijn oude nummer mee te nemen maar die is afgewezen door mijn vorige provider. Ik weet niet of het daar aan ligt? Mijn Ben abbonement zou vandaag in moeten gaan. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Marianne
icon

Beste antwoord door Jill 5 juli 2018, 11:23

Hi Marianne. wat leuk dat je voor ons hebt gekozen. Ik zie inderdaad dat het abonnement nog niet actief is doordat het nummerbehoud verzoek is afgewezen. Als je als nog jouw eigennummer mee wilt nemen dan kan ik een nieuw verzoek indienen. Ik heb hiervoor wel het klantnummer nodig van jouw huidige provider. Het abonnement bij ons gaat dan in op de dag dat nummerbehoud is goedgekeurd. Als je wilt afzien van nummerbehoud dan kan ik het abonnement direct voor je activeren.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Marianne. wat leuk dat je voor ons hebt gekozen. Ik zie inderdaad dat het abonnement nog niet actief is doordat het nummerbehoud verzoek is afgewezen. Als je als nog jouw eigennummer mee wilt nemen dan kan ik een nieuw verzoek indienen. Ik heb hiervoor wel het klantnummer nodig van jouw huidige provider. Het abonnement bij ons gaat dan in op de dag dat nummerbehoud is goedgekeurd. Als je wilt afzien van nummerbehoud dan kan ik het abonnement direct voor je activeren.
Ik zou het ook goed vinden om zonder nummer behoud verder te gaan!
Reputatie 5
Badge +7
Zal ik dan het tijdelijk nummer voor je activeren? Dan kun je het Ben abonnement gaan gebruiken. Hou er wel rekening mee dat als je afziet van nummerbehoud je zelf het abonnement bij de huidige provider op moet zeggen.

Reageer