Beantwoord

Simkaart activeren

  • 3 september 2018
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Hallo,
Ik heb vrijdag mijn sim kaart gehad, [edit: telefoonnummer verwijderd]. Wanneer wordt deze geactiveerd?
groet Colinda van vulpen
icon

Beste antwoord door Shanna 4 september 2018, 10:15

Hoi Colinda, wat leuk dat je nog een abonnement hebt aangeschaft bij Ben! Ik zie in het systeem dat je bestelling is vastgelopen in het systeem. Ik heb dit voor jou doorgezet naar onze technische afdeling. Zij zullen dit binnen vijf werkdagen voor jou oppakken 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Colinda, wat leuk dat je nog een abonnement hebt aangeschaft bij Ben! Ik zie in het systeem dat je bestelling is vastgelopen in het systeem. Ik heb dit voor jou doorgezet naar onze technische afdeling. Zij zullen dit binnen vijf werkdagen voor jou oppakken 🙂

Reageer