Beantwoord

Simkaart activeren

• 23 januari 2017
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik heb onlangs mijn abbonement verlengd en heb een nieuwe simkaart ontvangen. Deze moet geactiveerd worden, maar als ik dit wil doen krijg ik de melding dat ik geen simkaart kan activeren. Wat moet ik doen om mijn nieuwe simkaart te kunnen gebruiken?
icon

Beste antwoord door Jeroen 24 januari 2017, 11:56

Hoi Jeegee,

Uiteraard kan ik je hier via het forum mee helpen. Ik wil je daarvoor vragen een privebericht te sturen aan ons moderator account. Wanneer jij in dat privebericht je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de 19-cijferige ICC code van je nieuwe Ben simkaart kan laten weten, zal je simkaart zo snel mogelijk voor je geactiveerd worden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hoi Jeegee,

Uiteraard kan ik je hier via het forum mee helpen. Ik wil je daarvoor vragen een privebericht te sturen aan ons moderator account. Wanneer jij in dat privebericht je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de 19-cijferige ICC code van je nieuwe Ben simkaart kan laten weten, zal je simkaart zo snel mogelijk voor je geactiveerd worden.
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens! Zojuist is de simkaart geactiveerd. Als jij de simkaart in je toestel hebt zitten, herstart dan even je toestel zodat de simkaart opnieuw verbinding kan maken met het netwerk. Veel plezier met je abonnement 🙂
Oke. Bedankt voor de service.

Reageer