Simkaart activeren

• 1 juli 2017
  • 6 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik heb afgelopen dinsdag de verlenging van mijn abbonement ontvangen, met een nieuwe simkaart. Een dag later zou ik mijn simkaart kunnen activeren. Het is mij tot op heden nog niet gelukt.
Ik heb donderdag 20 minuten in de wachtrij aan de telefoon gezeten en de medewerker vertelde me dat ik het forum in de gaten moest houden. Hier word ik ook niet veel wijzer van.. Wat kan ik nu het beste doen?

Dit topic is gesloten

6 reacties

Ik lees mee..zelfde probleem, what to do?
Zwaar frustrerend dit, reactie binnen een werkdag?

Dat ik niet kan bellen en internetten is tot daar aan toe, maar ik ben nu al 4 dagen niet bereikbaar en ik verwacht een belangrijk telefoontje, en waar je ook aanklopt, overal word je genegeerd...echt jammer dit.

Ik wil nog steeds graag weten wat ik moet doen om weer bereikbaar te zijn...
Reputatie 6
Badge +8
Ik heb afgelopen dinsdag de verlenging van mijn abbonement ontvangen, met een nieuwe simkaart. Een dag later zou ik mijn simkaart kunnen activeren. Het is mij tot op heden nog niet gelukt.
Ik heb donderdag 20 minuten in de wachtrij aan de telefoon gezeten en de medewerker vertelde me dat ik het forum in de gaten moest houden. Hier word ik ook niet veel wijzer van.. Wat kan ik nu het beste doen?

Hallo danjastierman, zoals je ziet heb ik jouw gebruikersnaam op het forum aangepast. Dit heb ik gedaan omdat je ervoor had gekozen om je mobiele nummer te kiezen. Vanwege de privacy heb ik dit aangepast. Inmiddels zie ik ook dat je contact hebt gehad met de klantenservice om de simkaart te activeren, fijn! Als ik via het forum nog iets voor je kan betekenen, laat mij dat dan gerust weten.

Ik lees mee..zelfde probleem, what to do?

Hoi IkkeSas, sorry voor onze late reactie. Op het forum zijn een hoop topics binnengekomen met vragen. Het duurt daarom iets langer voordat ik en mijn collega's alle vragen kunnen beantwoorden. Is het inmiddels gelukt om de simkaart te activeren?
Hoi Angelique, ik snap het ook wel..was gewoon gefrustreerd en daarmee enigszins onredelijk ?
Nee, het is nog niet gelukt helaas..
Dank je, maar het is gelukt intussen! ?
Reputatie 6
Badge +8
Dank je, maar het is gelukt intussen! ?

Ahhh fijn om te lezen dat het activeren van de simkaart is gelukt! Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden. Bij deze zal ik het topic van danjastierman afsluiten. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum.