Beantwoord

simkaart activeren lukt niet

• 19 november 2018
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

Vrijdag nieuw toestel en nieuwe simkaart ontvangen, bij verlenging met zelfde nummer. Zaterdag en zondag al ingelogd in mijn Ben, ik vul laatste 4 cijfers simkaart nummer in, maar krijg de simkaart niet geactiveerd bij. Blijft de melding geven: Je simkaart activatie is niet succesvol. Probeer het opnieuw.
icon

Beste antwoord door Romy 20 november 2018, 09:28

Hoi Romy,

Ik kan helaas geen privebericht naar je sturen, dan krijg ik dit:
"Deze gebruiker kan alleen berichten ontvangen van mensen die hij of zij volgt."

Mvg Suzanne

Hi Suzanne. Ik had het linkje niet helemaal goed naar je verstuurd. Lukt het als je hier klikt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi Romy,

"Deze gebruiker kan alleen berichten ontvangen van mensen die hij of zij volgt."

Mvg Suzanne

Hi Suzanne. Ik had het linkje niet helemaal goed naar je verstuurd. Lukt het als je hier klikt?
Hoi Romy,

Mvg Suzanne
Reputatie 5
Badge +6
Vrijdag nieuw toestel en nieuwe simkaart ontvangen, bij verlenging met zelfde nummer. Zaterdag en zondag al ingelogd in mijn Ben, ik vul laatste 4 cijfers simkaart nummer in, maar krijg de simkaart niet geactiveerd bij. Blijft de melding geven: Je simkaart activatie is niet succesvol. Probeer het opnieuw.

Hi Suzanne. Ik zie dat ik de simkaart voor je kan activeren. Kun je mij jouw volledige simkaart nummer versturen via een privé bericht?

Reageer