Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 1 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 229 keer bekeken

Ik blij. Vandaag al mijn nieuwe simkaart. Geactiveerd, kreeg een mail dat hij actief is, nummerbehoud is in orde, alles oké. Twee telefoons geprobeerd, paar keer opnieuw opgestart maar krijg alsmaar de melding : Plaats simkaart.
Blij met een dooie mus! Wat gaat er mis?
icon

Beste antwoord door Romy 3 oktober 2019, 11:05

Hi! Ik zie dat mijn collega Joost jou al heeft geholpen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat graag! Ik wens je een fijne dag 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi! Ik zie dat mijn collega Joost jou al heeft geholpen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat graag! Ik wens je een fijne dag 🙂

Reageer