Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

• 9 januari 2017
  • 7 reacties
  • 438 keer bekeken

Hallo Ben,

Ik heb afgelopen week mijn nieuwe simkaart en telefoon ontvangen. Ik kan alleen de simkaart niet activeren. Het menu kan ik wel vinden, de code pakt het menu niet.
Nu is het zo dat mijn oude simkaart niet in mijn nieuwe telefoon past.
Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Jeroen 10 januari 2017, 10:05

Hallo Ben,

Ik heb afgelopen week mijn nieuwe simkaart en telefoon ontvangen. Ik kan alleen de simkaart niet activeren. Het menu kan ik wel vinden, de code pakt het menu niet.
Wat kan ik doen?

Hoi,

Zou je mij kunnen laten weten wat de laatste 4 cijfers van de 19-cijferige ICC code op je simkaart zijn?
Dan kijk ik of ik de activatie voor je door kan voeren.

Wil je overigens dat ik jouw forumnaam aanpas? Het is misschien niet handig dat jouw telefoonnummer zo publiek op internet staat.
Als je dat zou willen kan je mij laten weten wat voor naam je zou willen gebruiken hier op het forum.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Ben,

Hier hetzelfde, IPhone 5S vandaag ontvangen met nieuw abo en simkaart , maar simkaart unlocked niet, wat ik ook doe. Graag hulp
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Ben,

Wat kan ik doen?

Hoi,

Zou je mij kunnen laten weten wat de laatste 4 cijfers van de 19-cijferige ICC code op je simkaart zijn?

Wil je overigens dat ik jouw forumnaam aanpas? Het is misschien niet handig dat jouw telefoonnummer zo publiek op internet staat.
Als je dat zou willen kan je mij laten weten wat voor naam je zou willen gebruiken hier op het forum.
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Ben,

Hier hetzelfde, IPhone 5S vandaag ontvangen met nieuw abo en simkaart , maar simkaart unlocked niet, wat ik ook doe. Graag hulp

Hoi e.spier01,

Bij jou is het anders.
Jouw nieuwe abonnement moest geactiveerd worden. Hierbij wordt ook automatisch je simkaart actief.
Ik zie dat jouw abonnement inmiddels actief is. Wanneer de simkaart in je toestel zit moet deze verbinding maken met het Ben netwerk. Indien dat nog niet wil lukken kan je jouw toestel het beste even herstarten.
Hallo Ben,

Wat kan ik doen?
Hallo Ben,

Wat kan ik doen?

Hoi,

Hoi Jeroen,

De laatste vier cijfers zijn de volgende: 4592.
Als je mijn naam zou kunnen aanpassen, graag. Ben ik vrij in het kiezen van naam of verzin jij iets leuks voor me?

Groetjes Emma
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Emma, ik heb de naam voor je aangepast. Mocht je iets anders willen, kan je mij dit laten weten 😉 Ik zie daarnaast dat jij niet de contractant bent van dit abonnement. Wij mogen daarom deze simkaart niet voor jou activeren. Als de contractant contact opneemt met de klantenservice kan dit doorgevoerd worden!

Groetjes, Jolijn
Hallo Jolijn,

Kan ik dit doen via het forum?

Mvg,
Michel Theeuwen
Reputatie 6
Badge +8
Via dit account helaas niet. Het beste zou je telefonisch contact kunnen opnemen met de klantenservice van Ben zodat dit direct gedaan kan worden.

Reageer