Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet via IkBen

• 21 april 2018
  • 5 reacties
  • 250 keer bekeken

Ik kan mijn simkaart niet activeren via de sit. Belsimpel zei dat ik mijn simkaart al kon avtivieren ik betaal nu al 3 maanden voor niks een kapotte telefoon en een abonoment die het niet doet
icon

Beste antwoord door Rox 23 april 2018, 09:06

Wat stom dat het niet lukt om online je simkaart te activeren josmanonrietbergen! Ik zie dat de simkaart automatisch is geactiveerd na het voltooien van het nummerbehoud op 12 april, of heb jij hierna nog een nieuwe simkaart van Belsimpel ontvangen? Als dit het geval is hebben zij niet aan ons doorgegeven dat er een vervangende simkaart is verstuurd. Uiteraard activeer ik deze graag voor je. Om dit te kunnen doen heb ik het 19 cijferige icc nummer (89311...) van de nieuwe simkaart nodig.

Jij betaald niet al 3 maanden voor een Ben abonnement, de facturatie is pas van start gegaan nadat het nummerbehoud heeft plaatsgevonden 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Wat stom dat het niet lukt om online je simkaart te activeren josmanonrietbergen! Ik zie dat de simkaart automatisch is geactiveerd na het voltooien van het nummerbehoud op 12 april, of heb jij hierna nog een nieuwe simkaart van Belsimpel ontvangen? Als dit het geval is hebben zij niet aan ons doorgegeven dat er een vervangende simkaart is verstuurd. Uiteraard activeer ik deze graag voor je. Om dit te kunnen doen heb ik het 19 cijferige icc nummer (89311...) van de nieuwe simkaart nodig.

Jij betaald niet al 3 maanden voor een Ben abonnement, de facturatie is pas van start gegaan nadat het nummerbehoud heeft plaatsgevonden 😉
Welke code? Waar staat die vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +7
Het 19 cijferige ICC nummer, dit is het simkaartnummer. Deze vind je terug op de simkaart zelf en op het kaartje waar jij de simkaart hebt uitgedrukt, waar ook de pin en pukcode op staan. Deze code is 19 cijfers lang en begint met 89311.
Oke ik heb hem gevonden de code is:89311 62112902126148
Reputatie 7
Badge +7
Yes, dankjewel voor het sturen. Je bent een topper! Ik heb de simkaart zojuist geactiveerd. Het enige wat jij nog hoeft te doen is je telefoon even helemaal uit en weer aan zetten zodat je simkaart de activatie kan verwerken.

Reageer