Ik kan mijn simkaart niet activeren via de sit. Belsimpel zei dat ik mijn simkaart al kon avtivieren ik betaal nu al 3 maanden voor niks een kapotte telefoon en een abonoment die het niet doet
icon
Beste antwoord door Rox 23 april 2018, 09:06
Wat stom dat het niet lukt om online je simkaart te activeren josmanonrietbergen! Ik zie dat de simkaart automatisch is geactiveerd na het voltooien van het nummerbehoud op 12 april, of heb jij hierna nog een nieuwe simkaart van Belsimpel ontvangen? Als dit het geval is hebben zij niet aan ons doorgegeven dat er een vervangende simkaart is verstuurd. Uiteraard activeer ik deze graag voor je. Om dit te kunnen doen heb ik het 19 cijferige icc nummer (89311...) van de nieuwe simkaart nodig.
Jij betaald niet al 3 maanden voor een Ben abonnement, de facturatie is pas van start gegaan nadat het nummerbehoud heeft plaatsgevonden 😉
Bekijk origineel