Beantwoord

simkaart activeren werkt niet

  • 16 september 2018
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

hoi ben,
ik heb een simkaart met nummerbehoud bij jullie gekocht maar helaas lukt het mij niet om de simkaart te activeren. Ik zou het fijn vinden als ik kan worden geholpen hiermee zodat ik weer internet heb.
gr. Anne Marijke
icon

Beste antwoord door Wietske 17 september 2018, 14:06

Wat ontzettend leuk dat wij jouw nieuwe provider mogen zijn, Anne Marijke! Ik zie dat tot nu toe alles goed is gegaan en dat de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd. Echter hebben we nog niet jouw gewenste overstapdatum ontvangen waardoor de Ben simkaart nu nog niet werkt. Dit kan je doorgeven via de e-mail die je van ons hebt ontvangen op 10 juli met als onderwerp Goedkeuring aanvraag nummerbehoud. Mocht je dat willen dan kan ik dit ook voor je doen. Jouw nummer wordt dan binnen maximaal 24 uur overgezet.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Wat ontzettend leuk dat wij jouw nieuwe provider mogen zijn, Anne Marijke! Ik zie dat tot nu toe alles goed is gegaan en dat de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd. Echter hebben we nog niet jouw gewenste overstapdatum ontvangen waardoor de Ben simkaart nu nog niet werkt. Dit kan je doorgeven via de e-mail die je van ons hebt ontvangen op 10 juli met als onderwerp Goedkeuring aanvraag nummerbehoud. Mocht je dat willen dan kan ik dit ook voor je doen. Jouw nummer wordt dan binnen maximaal 24 uur overgezet.

Reageer