Is het ook mogelijk om een simkaart in Duitsland te laten bezorgen?
icon
Beste antwoord door Wietske28 november 2018, 10:49
Hoi Marcel, wij bezorgen onze simkaarten alleen binnen Nederland. Je kunt er bijvoorbeeld wel voor kiezen om de simkaart naar een Nederlands adres te sturen en deze dan bijvoorbeeld door te sturen naar het betreffende Duitse adres.
Hoi Marcel, wij bezorgen onze simkaarten alleen binnen Nederland. Je kunt er bijvoorbeeld wel voor kiezen om de simkaart naar een Nederlands adres te sturen en deze dan bijvoorbeeld door te sturen naar het betreffende Duitse adres.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. Ik stuur een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.