Beantwoord

Simkaart deblokkeren

  • 15 August 2018
  • 3 reacties
  • 1143 keer bekeken

Hallo Ben,

ik heb een paar dagen geleden mijn simkaart geblokkeerd omdat de simkaart uit mijn telefoon was verdwenen. Ik heb inmiddels mijn simkaart weer terug en wil dus graag weer deblokkeren. 🎉
Ik heb de pin- & pukcode, maar ik weet niet of ik daarmee de simkaart überhaupt wel kán deblokkeren. 🤔

Mijn nummer is: 😁
icon

Beste antwoord door Wietske 16 August 2018, 10:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Wim, welkom op de community! Leuk dat je er bent en fijn om te lezen dat je de simkaart weer hebt teruggevonden. Je zou de simkaart moeten kunnen deblokkeren via jouw Ik-Ben omgeving, maar ik zie gelukkig dat mijn collega dit al voor je in orde heeft gemaakt :blush:

Ik ben nieuw op de community dus wellicht doe ik iets niet goed. Ik had mijn telefoon verloren en heb mijn simkaart geblokkeerd. Hij is gelukkig weer terecht en nu kan ik zelf niet mijn simkaart deblokkeren, waarom is dat? Mijn bankkaart kan ik zelf zowel blokkeren als deblokkeren!

Reputatie 5
Badge +12
Ah wat een opluchting dat jouw simkaart en telefoon weer terecht zijn Eric! 😃 Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met meer informatie. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag via deze weg 🙂

Reageer