Beantwoord

Simkaart deblokkeren

• 3 november 2018
  • 1 reactie
  • 737 keer bekeken

Hoi ben

Vvanochtend deed ik mijn tel in de lader toen hij aan ging moest ik uiteraard mijn sim code invoeren ik had altijd het kaartje met de code in mijn tel maar die is opeens weg dus ik heb toen een paar x een verkeerde code ingetypt toen kwam de melding dat ik de puk code mo4st invoeren maar ik had geen idee wat dat was dus jk typte maar wat na 8 x is hij aan gegaan maar heb ik de melding dat mijn simkaart permanent geblokkeerd is wat nu??
icon

Beste antwoord door Wietske 5 november 2018, 10:23

Hoi Anna, ik help je graag verder! De pukcode is de code die je dient in te vullen wanneer de pincode 3 keer foutief is ingevoerd. Vul je de pukcode 10 keer verkeerd in? Dan wordt de simkaart inderdaad permanent geblokkeerd. Je vindt jouw pin,- en pukcode altijd terug op jouw Ik Ben pagina. Omdat jouw simkaart nu permanent is geblokkeerd raad ik je aan om via Ik Ben een nieuwe simkaart te bestellen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Anna, ik help je graag verder! De pukcode is de code die je dient in te vullen wanneer de pincode 3 keer foutief is ingevoerd. Vul je de pukcode 10 keer verkeerd in? Dan wordt de simkaart inderdaad permanent geblokkeerd. Je vindt jouw pin,- en pukcode altijd terug op jouw Ik Ben pagina. Omdat jouw simkaart nu permanent is geblokkeerd raad ik je aan om via Ik Ben een nieuwe simkaart te bestellen.

Reageer