Beantwoord

Simkaart deblokkeren en nieuwe simkaart bestelling annuleren

• 17 december 2018
  • 3 reacties
  • 183 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik was onlangs mijn telefoon verloren in het buitenland en had gelijk mijn simkaart geblokkeerd. Gelukkig heb ik hem door een eerlijke vinder terug gekregen en wilde graag mijn bestelling annuleren (nieuwe simkaart van 10 euro) en het blokkeren van mijn simkaart opheffen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

mvg,

Isa Thissen
icon

Beste antwoord door Romy 18 december 2018, 14:35

Hi Isa. Wat onhandig dat je jouw telefoon verloren was in het buitenland, maar fijn dat hij inmiddels weer terecht is.Omdat jouw simkaart op moment van schrijven (van jouw bericht) al verstuurd was kan ik dit niet volledig vergoeden. Ik kan de simkaart wel voor je annuleren. Je kunt hem dan niet activeren, en gebruiken. Dan kan ik de helft van de kosten voor je vergoeden. Je kan er ook voor kiezen om de simkaart alsnog te activeren en gebruik te gaan maken van een nieuwe simkaart. Wat zou je willen?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Isa. Wat onhandig dat je jouw telefoon verloren was in het buitenland, maar fijn dat hij inmiddels weer terecht is.Omdat jouw simkaart op moment van schrijven (van jouw bericht) al verstuurd was kan ik dit niet volledig vergoeden. Ik kan de simkaart wel voor je annuleren. Je kunt hem dan niet activeren, en gebruiken. Dan kan ik de helft van de kosten voor je vergoeden. Je kan er ook voor kiezen om de simkaart alsnog te activeren en gebruik te gaan maken van een nieuwe simkaart. Wat zou je willen?
Reputatie 1
Beste Romy,

Dan heb ik liever dat de helft van de kosten vergoed wordt, dus dat de simkaart alsnog geannuleerd wordt.

Bedankt voor de snelle reactie!

Gr
Reputatie 5
Badge +7
Dan ga ik dat voor je regelen! De helft van de kosten zullen in mindering gebracht worden op de factuur.

Reageer