Beste antwoord door Rox
Simkaart doet het niet
Mijn simkaart van ben+ iPhone 6 doet het niet heeft iemand een oplossing daarvoor alvast bedankt
Hoi Gunnar12314, wat onwijs balen dat jij problemen ondervind met jouw simkaart. Ik snap heel goed dat jij dit zo snel mogelijk opgelost wil hebben, ik raad je aan om de stappen in dit topic te doorlopen om te achterhalen waardoor het probleem wordt veroorzaakt zodat dit verholpen kan worden. Mocht je na het doorlopen van de stappen in het topic nog vragen hebben laat deze dan achter in de reacties, wij beantwoorden ze graag!
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten
Hoi Gunnar12314, wat onwijs balen dat jij problemen ondervind met jouw simkaart. Ik snap heel goed dat jij dit zo snel mogelijk opgelost wil hebben, ik raad je aan om de stappen in dit topic te doorlopen om te achterhalen waardoor het probleem wordt veroorzaakt zodat dit verholpen kan worden. Mocht je na het doorlopen van de stappen in het topic nog vragen hebben laat deze dan achter in de reacties, wij beantwoorden ze graag!
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.