Simkaart email niet ontvangen

• 20 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 88 keer bekeken

L.s.

Ik heb een nieuwe Simkaart binnen gekregen na een vertraging. Inmiddels wil ik deze dus zo snel mogelijk activeren. Echter bleek dat toen ik me sim geactiveerd had en de bevestigings mail moest krijgen (waarbij vermeld wordt dat het enkele minuten duurt) deze niet binnen kreeg; inmiddels 12 uur later.
En ik ben inmiddels zeer ontevreden met alle vertragingen, daarbij loop ik ook iedere keer tegen het feit aan dat ik de klantenservice wil bellen maar door het weekend of avond deze onbereikbaar is. Dus hoop op dat ik nu niet nog een keer dag(en) moet wachten, anders wordt het tijd voor een andere provider.

Groet,
L.C. Jansen

Ps. Ik niet de enige ben geweest met deze klacht. Wordt hier niets aan gedaan?

4 reacties

Het probleem heeft zich op gelost! Dank aan Wietske die reageerde op het twitter bericht.
Toch is het wat jammer dat de klantenservice niet aanwezig is in het weekend.
Groet
Hallo!

Hoe heeft u het probleem opgelost? Ik heb hetzelfde probleem, ik heb alleen geen twitter om te kijken hoe u het heeft opgelost.

Alvast heel erg bedankt!
Reputatie 5
Badge +7
Het probleem heeft zich op gelost! Dank aan Wietske die reageerde op het twitter bericht.
Toch is het wat jammer dat de klantenservice niet aanwezig is in het weekend.
Groet

Superfijn dat je inmiddels weer bereikbaar bent!
Reputatie 5
Badge +7
Hallo!

Hoe heeft u het probleem opgelost? Ik heb hetzelfde probleem, ik heb alleen geen twitter om te kijken hoe u het heeft opgelost.

Alvast heel erg bedankt!

Hi, ik zie dat jouw simkaart inmiddels ook actief is. Mocht hij nog niet werken dan wil ik je vragen om jouw telefoon even helemaal opnieuw op te starten.

Reageer