Beantwoord

Simkaart foutmelding

  • 13 september 2018
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

Iphone 5 geeft systeem fout met simkaart melding
icon

Beste antwoord door Romy 14 september 2018, 13:58

Oei, dat is niet fijn! Jouw simkaart heeft de afgelopen 24 uur ook geen verbinding gemaakt met het netwerk zie ik terug in de instellingen van het systeem. Ook zie ik dat je inmiddels een nieuwe simkaart besteld hebt. Fijn dat je zo snel gehandeld hebt.
Wanneer de nieuwe simkaart binnen komt kun je deze activeren in jouw persoonlijke ik-Ben omgeving. Mocht dit niet lukken kan de klantenservice dit natuurlijk ook voor je doen.
Op het moment dat jouw simkaart geactiveerd is, kun je direct gebruik maken van jouw vertrouwde bundels.

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag.
Voor nu wens ik je een fijn weekend! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Oei, dat is niet fijn! Jouw simkaart heeft de afgelopen 24 uur ook geen verbinding gemaakt met het netwerk zie ik terug in de instellingen van het systeem. Ook zie ik dat je inmiddels een nieuwe simkaart besteld hebt. Fijn dat je zo snel gehandeld hebt.
Wanneer de nieuwe simkaart binnen komt kun je deze activeren in jouw persoonlijke ik-Ben omgeving. Mocht dit niet lukken kan de klantenservice dit natuurlijk ook voor je doen.
Op het moment dat jouw simkaart geactiveerd is, kun je direct gebruik maken van jouw vertrouwde bundels.

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag.
Voor nu wens ik je een fijn weekend! 🙂

Reageer