Beantwoord

Simkaart geactiveerd nogsteeds geen bereik

• 15 juli 2018
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Hoi,
Mijn telefoon was gestolen dus had ik mijn simkaart laten blokkeren en een nieuwe simkaart met hetzelfde nummer besteld. Deze was aangekomen en vannochtend heb ik mijn simkaart geactiveerd. Er stond dat ik binnen enkele minuten een mail zou ontvangen ter bevestiging van de activatie. We zijn ondertussen 6 uur verder en ik heb nogsteeds geen mail ontvangen. Ik begrijp niet hoe dit kan en hoop ook dat dit heel erg snel geregeld kan worden, want dat is nodig.

Mvg,
Mila
icon

Beste antwoord door Wietske 16 juli 2018, 11:50

Wat balen dat jouw toestel gestolen is Mila! Goed dat je de simkaart gelijk hebt laten blokkeren. Door een storing worden er inderdaad momenteel niet of vertraagd bevestigingsmails gestuurd na het activeren van de simkaart. Jouw simkaart wordt op de achtergrond wel succesvol geactiveerd. Mocht je de nieuwe Ben simkaart al in jouw toestel hebben geplaatst dan raad ik je aan om deze te herstarten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Wat balen dat jouw toestel gestolen is Mila! Goed dat je de simkaart gelijk hebt laten blokkeren. Door een storing worden er inderdaad momenteel niet of vertraagd bevestigingsmails gestuurd na het activeren van de simkaart. Jouw simkaart wordt op de achtergrond wel succesvol geactiveerd. Mocht je de nieuwe Ben simkaart al in jouw toestel hebben geplaatst dan raad ik je aan om deze te herstarten.

Reageer