Beantwoord

Simkaart geblokkeerd

• 10 maart 2019
  • 1 reactie
  • 228 keer bekeken

Hoi, ik dacht mijn telefoon te zijn verloren en heb deze meteen via de website van Ben geblokkeerd en een vervangende simkaart besteld. (zondagochtend 10-03-2019).
De telefoon is gelukkig, ong 9 uur later, weer boven water gekomen maar ik zie nergens op de website van Ben hoe ik de simkaart kan deblokkeren en of ik de bestelling van de vervangende simkaart kan cancelen.

Mvg, R. Fransen
icon

Beste antwoord door Romy 11 maart 2019, 15:20

Hi! Goed dat je zo snel gereageerd hebt op het verliezen van je telefoon. Ik heb de simkaart weer voor je gedeblokkeerd. Je kunt jouw oude simkaart weer gebruiken. De nieuwe simkaart is inmiddels al verzonden. Hierdoor kan ik deze niet meer annuleren. Je kunt er voor kiezen om de nieuwe simkaart alsnog te activeren. Dan kan je simkaart er weer een paar jaar tegen aan. Ik wens je een fijne dag toe!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi! Goed dat je zo snel gereageerd hebt op het verliezen van je telefoon. Ik heb de simkaart weer voor je gedeblokkeerd. Je kunt jouw oude simkaart weer gebruiken. De nieuwe simkaart is inmiddels al verzonden. Hierdoor kan ik deze niet meer annuleren. Je kunt er voor kiezen om de nieuwe simkaart alsnog te activeren. Dan kan je simkaart er weer een paar jaar tegen aan. Ik wens je een fijne dag toe!

Reageer