Beantwoord

Simkaart geen service

  • 7 september 2018
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Hi Ben,

Ik heb mijn simkaart nu ontvangen en geactiveerd en heb geen e-mail gekregen en heb geen service , ik zit wel in het buitenland maar dat heeft er hopelijks niks mee te maken .

Ik zit al 2 weken zonder bellen en internetten dus hoop dat jullie mij zo snel mogelijk kunnen helpen
icon

Beste antwoord door Wietske 8 september 2018, 13:37

Hoi Janneke, wij hebben elkaar inmiddels gisteren en vanochtend gesproken via Facebook Messenger en het probleem is inmiddels verholpen 🙂 Er stond namelijk nog een blokkade op de aansluiting omdat de oude simkaart was geblokkeerd. Deze blokkade is nu verwijderd. Wanneer je jouw toestel nu herstart dan werkt de nieuwe simkaart weer.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Janneke, wij hebben elkaar inmiddels gisteren en vanochtend gesproken via Facebook Messenger en het probleem is inmiddels verholpen 🙂 Er stond namelijk nog een blokkade op de aansluiting omdat de oude simkaart was geblokkeerd. Deze blokkade is nu verwijderd. Wanneer je jouw toestel nu herstart dan werkt de nieuwe simkaart weer.

Reageer