Beantwoord

Simkaart geen service

  • 16 november 2018
  • 1 reactie
  • 112 keer bekeken

Ik heb een paar weken geleden mijn nieuwe telefoon en sim kaart ontvangen. Vandaag gaat het nummerbehoud in en nu wil ik mijn nieuwe telefoon instellen (nog niet eerder aan toegekomen), ik heb de simkaart er in gedaan maar krijg ik de melding Geen service en kan ik in de instellingen ook geen verbinding maken met netwerk Ben NL. Bij de instellingen heb ik bij Simkaartsleuf 1 bij Nummer mijn mobiele nummer dat bij de simkaart staat vermeld ingevuld. Klopt dat, of moet ik dan een ander nummer invullen? Hopelijk kunnen jullie mij snel helpen, omdat het nummerbehoud over een paar uur ingaat...
Groet, Marleen
icon

Beste antwoord door Shanna 16 november 2018, 10:14

Hoi Marleen, bedankt voor je bericht. Je zult pas service ontvangen zodra je nummerbehoud is afgerond en je nummer actief is bij Ben. Dan kan je ook de instellingen juist aanpassen 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Marleen, bedankt voor je bericht. Je zult pas service ontvangen zodra je nummerbehoud is afgerond en je nummer actief is bij Ben. Dan kan je ook de instellingen juist aanpassen 🙂

Reageer