Simkaart is nog niet geactivieerd?

• 13 december 2016
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Hoi,
ik heb vanmiddag mijn telefoon binnengekregen. Ik heb toen mijn simkaart erin gedaan en ontgrendeld maar er staat nogsteeds dat ik geen service heb. Ik heb al van alles geprobeerd. Ik heb de simkaart er opnieuw in gedaan en mijn telefoon opnieuw opgestart. Ik heb een vriendin die ook bij Ben zit en zij had meteen service. Kan iemand me helpen ???

Dit topic is gesloten

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Mary, wat leuk dat je een abonnement hebt besteld bij mij! Ik help je graag verder. Heb je toevallig nummerbehoud aangevraagd? Je nieuwe simkaart zal dan geactiveerd worden na de overname van het nummer.

Bij een verlenging van je abonnement met een toestel krijg je een nieuwe simkaart, echter zal deze wel eerst geactiveerd worden. Ik kan deze voor je activeren. Je kan dan via een priv├ębericht in deze link je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en het nieuwe simkaartnummer sturen. Ik zal het dan voor je in orde maken.

Groetjes, Jolijn
Reputatie 6
Badge +8
Hallo Mary L, excuus voor de late reactie. Inmiddels zie ik dat het abonnement geactiveerd is en jij hiervan gebruik kunt maken. Veel plezier van het abonnement.