Simkaart kan niet geactiveerd worden

• 22 april 2017
  • 5 reacties
  • 272 keer bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart bij verlenging van mijn abonnement maar kan hem niet activeren op de website want de code wordt niet herkend ("Controleer of het ingevoerd nummer overeenkomt met het nummer op je simkaart"). Ik heb de nieuwe simkaart vandaag ontvangen. Moet ik eerst de oude simkaart blokkeren? De oude simkaart doet het vaak niet, vandaar dat ik graag de nieuwe wil gebruiken.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Robert, bedankt voor je bericht. Ik help je graag met de activatie van je nieuwe simkaart. Zou je mij hiervoor je nieuwe simkaartnummer kunnen sturen?

Groetjes, Jolijn
Hoi Jolijn,

Mijn simkaartnummer is [verwijderd]
Nieuw (verlengd) abonnement gaat in op 1 mei. Zou het kunnen dat de nieuwe simkaart pas op die datum geactiveerd kan worden?
Groet,
Robert
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Robert, als ik de simkaart activeer wordt dit meteen gedaan. Je kan dan alvast met de nieuwe sim gebruik maken van je nieuwe toestel met je huidige contract. Wil je dat ik dat voor je doe?

Groetjes, Jolijn
Beste Jolijn,
Ja graag!
Groet, Robert
Reputatie 6
Badge +8
Beste Jolijn,
Ja graag!
Groet, Robert

Hoi Robert, mijn collega Jolijn is vandaag hulpzaam op Facebook maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat de simkaart niet geactiveerd kan worden.. De simkaart heb ik direct voor je geactiveerd! Het enige wat jij nog hoeft te doen is je toestel met daarin de nieuwe simkaart te herstarten. Laat je mij weten of de simkaart werkt? Veel plezier van je nieuwe abonnement per 1 mei! 🙂

Reageer