Beantwoord

Simkaart kapot, nieuwe besteld maar activeren lukt niet

  • 7 november 2018
  • 2 reacties
  • 93 keer bekeken

Hoi,
Mijn simkaart was beschadigd. Daarom heb ik een nieuwe besteld. Gepoogd om te activeren via "activeren simkaart", maar vervolgens staat er online dat het op dit moment niet mogelijk is om mijn mijn simkaart te activeren. Ik heb mn oude simkaart niet geblokkeerd. Ook heb ik alle rekeningen betaald. de brief heb ik al 3 dagen thuis liggen, dus het is niet dat ik te snel ben met activeren... Dus waarom lukt het niet?
Graag hoor ik het! Veel dank, groet Marlies
icon

Beste antwoord door Jill 9 november 2018, 08:42

Bedankt voor het sturen van het simkaart nummer! Ik heb hem voor je geactiveerd. Als je jouw telefoon helemaal uit/aan zet dan kun je gebruik maken van de nieuwe simkaart.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi,
Mijn simkaart was beschadigd. Daarom heb ik een nieuwe besteld. Gepoogd om te activeren via "activeren simkaart", maar vervolgens staat er online dat het op dit moment niet mogelijk is om mijn mijn simkaart te activeren. Ik heb mn oude simkaart niet geblokkeerd. Ook heb ik alle rekeningen betaald. de brief heb ik al 3 dagen thuis liggen, dus het is niet dat ik te snel ben met activeren... Dus waarom lukt het niet?
Graag hoor ik het! Veel dank, groet Marlies


Hi Marlies! Ik kan me voorstellen dat je jouw simkaart graag wilt gebruiken. Kan je mij in een privé bericht jouw volledige nieuwe simkaart nummer versturen? (19 cijfers)
Dan activeer ik hem voor je!
Reputatie 5
Badge +7
Bedankt voor het sturen van het simkaart nummer! Ik heb hem voor je geactiveerd. Als je jouw telefoon helemaal uit/aan zet dan kun je gebruik maken van de nieuwe simkaart.

Reageer